Alle skal ha mottatt epost fra Telenor i dag:
Kjære kunde,
Vi har dessverre fortsatt en feilsituasjon på vår TV-tjeneste. Direkte-TV skal fungere som normalt via T-We-boksen, men øvrige funksjoner som Start forfra, Ukesarkiv, T-We apper, t-we.no og strømmetjenester via T-We-løsningen, fungerer ikke. For å beholde direkte-TV, er det viktig at du ikke skrur av og på strømmen (restart) på dekoderen mens vi har denne feilsituasjonen. Noen av appene, som NRK og Netflix, fungerer som normalt.
Feilrettingen tar dessverre lengre tid enn vi hadde forventet. Vi beklager derfor på det sterkeste til kunder som er berørt av dette, og forsikrer om at det å få alle T-We-tjenester tilbake har vår høyeste prioritet.
Kundeservice kan ikke hjelpe noe ytterligere, men vi holder våre Facebook-sider og web-sider løpende oppdatert. Vi vil også informere alle våre kunder via e-post/sms.
Med vennlig hilsen
Telenor